Hoe kan ik een bestellling plaatsen?
Plaats de gewenste producten in de winkelwagen door op de knop “in winkelwagen” te drukken.
In de blauwe balk bovenaan de site staat een winkelmand, waar u kunt zien welke producten er in de winkelmand zitten. Via de knop “doorgaan naar afrekenen” komt u in het afrekenmenu.
Kan ik meerdere stuks van één product bestellen?
Ja, dat kan, maar de voorraad is niet oneindig. Een aantal producten kan bij de fabrikant nabesteld worden (nalevering mogelijk), maar dat geldt niet voor alle producten.
Nabestellen duurt tussen 4 en 14 dagen. De totale bestelling wordt pas verstuurd als alle producten voorradig zijn.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat is mogelijk tot 15 minuten na het plaatsen van de bestelling. Daarna komt de bestelling in het inpakproces en is annuleren niet meer mogelijk.
Stuur om te annuleren dus direct een e-mail naar christel.sinscamp@gmail.com, met vermelding van uw naam en het ordernummer.
Kan ik mijn bestelling herroepen of retourneren?
Ja, dat kan binnen 14 dagen na ontvangst. Gebruik daarvoor het herroepingsformulier, onderaan de website.
De retourkosten zijn voor de koper.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan als de winkel open is of op afspraak. Vermeld dit in het afrekenproces bij “bestelnotities”.
De openingstijden van de winkel staan onderaan de website. Afhalen kan ook op afspraak.
Wanneer komt mijn bestelling?
Zodra de bestelling gereed is, ontvangt u een e-mail. Mochten er producten niet op voorraad zijn, dan ontvangt u een e-mail met de verwachte levertijd.
Wanneer het pakket ingeleverd is bij de vervoerder, krijgt u van de vervoerder een e-mail met een Track&trace code, waarmee u het pakket kunt volgen.
Ik woon in België. Kan ik ook een bestelling plaatsen?
Verzenden naar België is best prijzig en er zijn meerdere mogelijkheden; te veel om in de webwinkel te vermelden. Woont u dus in België, neem dan contact op via het contactformulier en informeer wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn.